05 November, 2012

See ya


Assalamualaikum n Hai.

hoho oh ya, aku cuma nk tahu perasaan yg lain macam dalam hati ni macm mana? lol k -.-' haha aku tk thu mcm mana nk terangkan. susah betul aku nk ungkapkan perasaan ni dgn kata kata. yesh kata kata. ahhhh okay lebih kurang bunyinya gini.

the awakward moment when your ex as your crush say Hi with this emoticon > ;)

aku rasa nk gugur jantung aku ._. hahahahahahahahahah lol. overnya aku -_-' tp seriously, aku tknk sejarah lama berulang di saat aku dah ada yg bertakhta di hati. woi ! yg kau dtg sekrang tu ngape -_-


ya ini yg apa aku rasa lepas dua tahu nmenunggu. bila dh bla, dia dtg blik ;_;

well, aku tahu aku ni tkdalah matang mana nk ckp soal ni. tp, aku.... ah entahlah ._. aku tak tahu nk buat keputusan yg aku masih suka dia lagi atau tak. entahlah. haih, kenapa susah sngt aku nk tafsir perasaan ni ._. HAHAHAHAHAHA mungkin aku patut biarkan je kot -.-' lol. aku tak tahuuuuuuu TT 0 TT