15 September, 2012

Byha is back.

Assalamualaikum.

entry kali ni tidak menggunakan gmbr atas sebab aku on guna laptop dn wifi jiran selang 7 blok. so kau kena fahamlah bar yg sekejap muncul sekejap hilang mintak penampar aku. bukan hukuman sbb mencuri k, sbb dia sendiri yg rela bg password. oh ya berbalik kepada cerita utama.

NABIHA IS BAAAAACKKKK !! k please. aku faham korg rindu aku, tk perlu jerit sebegitu :3 oh mai perasanya aku. abaikan. menyampah? boleh pergi semua :) acctually aku start online dh seminggu ke 2 minggu tah? haha lupa lah :D tp malas nk update je. sbb malas. k

seperti manusia yg tahu mahupun yg tak tahu, aku accident pada petang 1 syawal dkt kmpung. that time nk blik kl. entah mcm mna kejadian tu aku tk ingt. so yg aku cerita kt manusia yg bertanya pun melalui family aku yg turut terlibat sama. haha lupa ingatan aku ni woi sbb hentakan dkt cermin kereta.

k malas nk cerita panjang pasal bende tu. haha, sejak dua menjak 10 menjak ni. saja nk naik 10 terus malas nk tulis satu satu. haha. aku asyik baca entri entri dkt TERFAKTAB je. uhhh mmg ah pasal cinta. tp aku tgk gaya penulisan deme buat aku jatuh cinta.. rasa mcm nk beli je kitab mereka. mesti mereka semua pelajar-2 sastera kan? mungkin? ah.. dah kenapa aku pulak yg nk meniru gaya mereka menulis ni? dooooe -.-'

oh ya, aku ingt lgi ada org kte kt aku. "nasib baik kau tk ckp korea lepas accident" ewah ayat mengharap ke apa tu? tp bende lain aku nk ckp ni. duh. aku dh makin jauh dkt kpop. nk ckp membenci? tk. entah. sukar aku nk tafsir -.-' dulu masa puasa kemain aku tunggu kemunculan drama To The Beautiful You yg bakal bersiaran di SONE. but now bila dh muncul. heh, satu episode pun aku tk tgk full. tgk pun satu scene yg berlansung selama 1 minit. ye kot?

perkembangan infinite pun tk amik tahu. aku tahu pun baca tweet atau status yg ada dkt laman sesawang. aku kecewa dgn diri sendiri. tp kalau fangirl tu.... aku fangirl dgn apa yg aku tgk jelah. lepas tu diam, dgr kawan lain fangirl. rasa tersisih pun ada. spe suruh aku tk tgk kan? haha itu pilihan aku. sudahlah tk pyh nk berbahas lah nabiha oii. bende kecik ni pun kau nk kongsi. tk malu ke dgn org yg bca ni? ewah semak pulak kau nk nasihat aku, suka hati k blog aku ni.

oh lagu raya ni biar jelah smpi bila-2. ada masa nti aku tukar. lmao XD

kalau kau terasa or what dgn org tu. cakap lah. jgn diam, menjauhkan diri drpd dia dan buat dia tertanya apa salah dia.